REGLER 4 Puljer a 4 lag Alle spiller mot alle i puljene. 8 omganger i hver kamp. Hvert lag har en powerplay i hver kamp. Seier gir 3 poeng, tap 0 poeng. Seier i shootout 2 poeng og tap i shootout 1 poeng Puljevinnere og puljetoere går til kvartfinale Lagene rangeres etter antall poeng, innbyrdes oppgjør så tee dragninger. Ved uavgort etter 8 omganger er det Shootout. En dragning til hvert lag. Vinneren for 2 poeng taperen får 1 poeng
Teedragninger,. 5 minutter trening på hvert lag før kampen. Treningen starter 10 min. før oppsatt starttid. Begge spillerne gjør teedragninger rett etter trening. En spiller mot klokka og en spiller med klokka. Alle dragninger teller i rangering Øverste lag på scorekortet spiller med røde(mørke) steiner og begynner treningen
Sluttspill Kvartfinale:Puljevinnere rangeres 1 til 4 og Puljetoere rangeres 1-4. Rangeres på poeng så teedragninger. Q1 Beste puljevinner møter dårligste toer Q2 nest beste puljevinner mot nest dårligst toer, Q3 3. beste puljevinner mot nest beste toer og Q4 dårligste puljevinner mot beste toer Semifinale mellom vinnere Q1 - Q4 og Q2-Q3 Tapene kvartfinale lag rangeres etter poeng og teedragninger i innledene runde i kampene om 5-6pl og 7-8pl. Puljevinnere har sistestein i første omgang i kvartfinalen. . Teedragning om sistestein i semifinale og finale. En Coach time out i hver kamp. Max 2 min totalt. Det benyttesreglene i MD med stasjonær stein i boet bak 4 fot og en poweplay pr. lag pr. kamp.